
Ceník
Ceník služeb
* veškeré uvedené ceny jsou bez DPH a za jednoho technika
Základní hodinové sazby:
- Elektrikář, technik: 790 Kč* / hodina
- Stavbyvedoucí / Projektový manažer / Konzultace: 990 Kč* / hodina
- Krátkodobé činnosti a pohotovostní služby elektro: 1290 Kč*
/ hodina
- Minimální účtovaná částka: 2590 Kč* / výjezd / technik
Snížená hodinová sazba pro pracovníka:
(některé demontážní práce, pracovník ve vozidle na cestě, čekací doba bez činnosti, stavební přípomoci a podobně)
- Pomocný elektrikář, pracovník: 590 Kč* / hodina
Doprava:
- Doprava: 16 Kč* / km (účtujeme cestu tam i zpět) Z / DO místa provozovny BIRDE.cz
- Doprava po Hradci Králové: paušál 250 Kč*
Podmínky poskytování služeb
Účtování času:
- Od druhé hodiny účtujeme každou započatou hodinu.
- Minimální účtovaná cena dopravy (nástupní cena) je 250 Kč.
- Ceny nezahrnují použitý materiál a parkovací poplatky. Použitý materiál účtujeme dle aktuálního ceníku. Doporučené maloobchodní ceny vycházejí z nabídek KV elektro, DEK a podobných dodavatelů
- Minimální účtovaná částka: 2590 Kč*
Pracovní doba:
- Naše standardní pracovní doba je od pondělí do pátku (mimo svátky), od 8:00 do 14:00 hodin.
- Veškeré práce prováděné mimo tuto dobu spadají do kategorie / ceníku pohotovostních služeb.
Pohotovostní služba:
- Cena za pohotovostní zásah odráží naléhavost a okamžitou dostupnost našich služeb v situacích, které vyžadují rychlou a efektivní reakci mimo běžnou pracovní dobu.
- Tato služba zahrnuje výjezd v nejkratším možném čase podle aktuálních kapacit.
(toto není závazek okamžitého výjezdu. Obvykle jsme schopni vyrazit v rozmezí 0,5 – 4 hodiny od objednání pohotovosti). - Vyhrazujeme si právo pohotovostní zásah odmítnout, například z důvodu kapacitních omezení nebo bezpečnostních rizik. A to i v situaci kdy zásah již započal!!!
- Pohotovostní zásahy zahrnují veškeré práce prováděné po skončení běžné pracovní doby, včetně večerů, víkendů a svátků.
- Prioritní servis: Zákazníkům poskytujeme přednostní řešení jejich problémů, což minimalizuje dopady na jejich činnosti a zajišťuje kontinuitu provozu.
- Minimální účtovaná částka za pohotovostní výjezd je 2590 Kč* (násobená počtem techniků na místě)
Doprava:
- Cena dopravy je účtována ve výši 16 Kč* za kilometr.
- Pro dopravu v rámci Hradce Králové účtujeme jednorázový poplatek 250 Kč* , bez ohledu na počet kilometrů.
- Cena dopravy nezahrnuje parkovací poplatky.
Platby:
- Všechny platby jsou splatné do 7 dnů od vystavení faktury, pokud není dohodnuto jinak.
- Přijímáme platby bankovním převodem a v hotovosti.
- Preferujeme platby bankovním převodem.
- Veškeré uvedené ceny jsou bez DPH
Storno podmínky:
- V případě zrušení objednané služby méně než 24 hodin před plánovaným termínem účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z odhadované ceny služby.
Reklamace a záruka:
- Na všechny naše práce poskytujeme záruku 6 měsíců.
- Reklamace musí být podána písemně na adresu: Poděbradova 1255/32, Hradec Králové, 50002 nebo na email: info@birde.cz a my se zavazujeme k jejich řešení v co nejkratším možném termínu.
Velkoobchodní ceny:
- Velkoobchodní ceny jsou stanoveny dle konkrétní nabídky, objednávky, nebo smlouvy.
* veškeré uvedené ceny jsou bez DPH a za jednoho technika
Pohotovostní služba – důležité informace
Naše pohotovostní služba je určena především jako pohotovostní / havarijní zásah s cílem:
- Zamezit vzniku škod,
- Obnovit dodávku elektřiny,
- Zajistit bezpečnost a minimalizovat riziko dalších problémů.
Pohotovostní služba není určena pro běžné provozní problémy, instalace nebo údržbu elektroinstalace. Může zahrnovat i situace, kdy technik odpojí část nebo celou instalaci z důvodu zajištění bezpečnosti. Technik si může vyžádat přítomnost pracovníka distributora EE nebo jejich pohotovostní službu (náklady spojené s přítomností pracovníků distributora nese zákazník ).
Dodržování bezpečnosti a pravidel PO
Technici postupují v souladu s bezpečnostními předpisy a pravidly požární ochrany (PO), jejichž dodržování žádáme i od zákazníků.
Následná kontrola elektroinstalace
Po provedení pohotovosti / havarijní opravě je nutné, aby byla celá elektroinstalace bezodkladně zkontrolována revizním technikem. Tuto kontrolu zajišťuje zákazník na vlastní náklady bez účasti společnosti BIRDE. .
Je nezbytné:
- Vyhledat možné příčiny poruchy či závady,
- Odstranit všechny zjištěné nedostatky,
- Přizpůsobit elektroinstalaci aktuálním normám a způsobu užívání prostor.
Vaše bezpečnost je naší prioritou, proto klademe velký důraz na dodržování všech opatření a následné profesionální řešení problémů.