Ceník

Ceník služeb

* veškeré uvedené ceny jsou bez DPH a za jednoho technika 

Základní hodinové sazby:

  • Elektrikář, technik: 790 Kč* / hodina
  • Stavbyvedoucí / Projektový manažer / Konzultace: 990 Kč* / hodina
  • Krátkodobé činnosti a pohotovostní služby elektro: 1290 Kč* / hodina
    • Minimální účtovaná částka: 2590 Kč* / výjezd / technik

Snížená hodinová sazba pro pracovníka:

(některé demontážní práce, pracovník ve vozidle na cestě, čekací doba bez činnosti, stavební přípomoci a podobně)

  • Pomocný elektrikář, pracovník: 590 Kč* / hodina

Doprava:

  • Doprava: 16 Kč* / km (účtujeme cestu tam i zpět) Z / DO místa provozovny BIRDE.cz
  • Doprava po Hradci Králové: paušál 250 Kč*

Podmínky poskytování služeb

  • Účtování času:

    • Od druhé hodiny účtujeme každou započatou hodinu.
    • Minimální účtovaná cena dopravy (nástupní cena) je 250 Kč.
    • Ceny nezahrnují použitý materiál a parkovací poplatky. Použitý materiál účtujeme dle aktuálního ceníku. Doporučené maloobchodní ceny vycházejí z nabídek KV elektro, DEK a podobných dodavatelů
    • Minimální účtovaná částka: 2590 Kč* 
  • Pracovní doba:

    • Naše standardní pracovní doba je od pondělí do pátku (mimo svátky), od 8:00 do 14:00 hodin.
    • Veškeré práce prováděné mimo tuto dobu spadají do kategorie / ceníku pohotovostních služeb.
  • Pohotovostní služba:

    • Cena za pohotovostní zásah odráží naléhavost a okamžitou dostupnost našich služeb v situacích, které vyžadují rychlou a efektivní reakci mimo běžnou pracovní dobu.
    • Tato služba zahrnuje výjezd v nejkratším možném čase podle aktuálních kapacit.
      (toto není závazek okamžitého výjezdu. Obvykle jsme schopni vyrazit v rozmezí 0,5 – 4 hodiny od objednání pohotovosti).
    • Vyhrazujeme si právo pohotovostní zásah odmítnout, například z důvodu kapacitních omezení nebo bezpečnostních rizik. A to i v situaci kdy zásah již započal!!!
    • Pohotovostní zásahy zahrnují veškeré práce prováděné po skončení běžné pracovní doby, včetně večerů, víkendů a svátků.
    • Prioritní servis: Zákazníkům poskytujeme přednostní řešení jejich problémů, což minimalizuje dopady na jejich činnosti a zajišťuje kontinuitu provozu.
    • Minimální účtovaná částka za pohotovostní výjezd je 2590 Kč* (násobená počtem techniků na místě)
  • Doprava:

    • Cena dopravy je účtována ve výši 16 Kč* za kilometr. 
    • Pro dopravu v rámci Hradce Králové účtujeme jednorázový poplatek 250 Kč* , bez ohledu na počet kilometrů.
    • Cena dopravy nezahrnuje parkovací poplatky.
  • Platby:

    • Všechny platby jsou splatné do 7 dnů od vystavení faktury, pokud není dohodnuto jinak.
    • Přijímáme platby bankovním převodem a v hotovosti. 
    • Preferujeme platby bankovním převodem.
    • Veškeré uvedené ceny jsou bez DPH
  • Storno podmínky:

    • V případě zrušení objednané služby méně než 24 hodin před plánovaným termínem účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z odhadované ceny služby.
  • Reklamace a záruka:

    • Na všechny naše práce poskytujeme záruku 6 měsíců.
    • Reklamace musí být podána písemně na adresu: Poděbradova 1255/32, Hradec Králové, 50002 nebo na email: info@birde.cz a my se zavazujeme k jejich řešení v co nejkratším možném termínu.
  • Velkoobchodní ceny:

    • Velkoobchodní ceny jsou stanoveny dle konkrétní nabídky, objednávky, nebo smlouvy.

* veškeré uvedené ceny jsou bez DPH a za jednoho technika

Pohotovostní služba – důležité informace

Naše pohotovostní služba je určena především jako  pohotovostní / havarijní zásah s cílem:

  • Zamezit vzniku škod,
  • Obnovit dodávku elektřiny,
  • Zajistit bezpečnost a minimalizovat riziko dalších problémů.

Pohotovostní služba není určena pro běžné provozní problémy, instalace nebo údržbu elektroinstalace. Může zahrnovat i situace, kdy technik odpojí část nebo celou instalaci z důvodu zajištění bezpečnosti. Technik si může vyžádat přítomnost pracovníka distributora EE nebo jejich pohotovostní službu (náklady spojené s přítomností pracovníků distributora nese zákazník ). 

Dodržování bezpečnosti a pravidel PO

Technici postupují v souladu s bezpečnostními předpisy a pravidly požární ochrany (PO), jejichž dodržování žádáme i od zákazníků.

Následná kontrola elektroinstalace

Po provedení pohotovosti / havarijní opravě je nutné, aby byla celá elektroinstalace bezodkladně zkontrolována revizním technikem. Tuto kontrolu zajišťuje zákazník na vlastní náklady bez účasti společnosti BIRDE. . 

Je nezbytné:

  1. Vyhledat možné příčiny poruchy či závady,
  2. Odstranit všechny zjištěné nedostatky,
  3. Přizpůsobit elektroinstalaci aktuálním normám a způsobu užívání prostor.

Vaše bezpečnost je naší prioritou, proto klademe velký důraz na dodržování všech opatření a následné profesionální řešení problémů.

Kontaktujte nás

BIRDE.cz

Poděbradova 1255/32, HK 500 02

+420 608 213 825